راه روشن

راه روشن

بسم الله
خدایا هدایتم کن زیرا می دانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است .
خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم زیرا می دانم ظلم چه گناه نابخشودنی است .
خدایا ارشادم کن که بی انصافی نکنم زیرا کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد .
خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم که بی احترامی به یک انسان همانا کیفر خدای بزرگ است.
خدایا مرا از بلای غرور وخودخواهی نجات ده تا حقایق وجود را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم .
خدایا پستی دنیا و ناپایداری روزگار را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق وبرق عالم خاکی مرا از یاد تو دور نکند .
خدایا من کوچکم ، ضعیفم ، ناچیزم ، پر کاهی در مقابل طوفانها هستم . به من دیده عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال ترا براستی بفهمم و بدرستی تسبیح کنم.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

صحیفه سجادیه/ اقرار به گناه

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۹ ق.ظ

اینک از گذشته ها پشیمانم.

و از بارِ گرانی که بر دوش من فراهم آمده،

ترسان!

و از آنچه گرفتارِ آن شده ام سخت شرمسار...!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
ادب

نظرات  (۸)

احسنت
پاسخ:
:|
ترس....
حس این روزها که
این بار گناه
اثر گذارد بر قلم تقدیر نویسان...
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۰۵ حضرت مادر.سـ
سلام و رحمة الله
 مکه هم فرستادی مارو!!!!
خیلی مخلصیم دعامون کن
پاسخ:
سلام
لطف کردی
تککه کلامه!!
یا علی
زیبا


یا حیـــــــــــدر

ــــــــــــــــ

کاش بمانم حیــــــــــــدری
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۵ سید امیر علی حیدری
سلام
زیبا بود و
قابل تامل...
==========
اگه میشه در مورد کتاب ها و نیایش های شهید چمران که تو سایت منسوب به ایشون هست هم مطلب بزارید
ممنون
یا حق.
پاسخ:
سلام حاجی
ممنون
چشم،انشاالله...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۲ حمید عابدینی
سلام
منور فرمودید!
از آشنایی با وب زیبا تون خوشحال شدیم
امیدواریم موفق و پیروز باشید
انشا الله
پاسخ:
سلام حاجی
تشکر
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۱ یعقوب کربلا
سلام
به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان هستیم
...
یاعلی

دوباره سلام.من معمولا به کسی پیشنهاد نمیدم برای تبادل لینک.مگر اینکه وبش ارزشمند باشه.اما شما لینک شدید بدون تأمل.

پاسخ:
دوباره سلام
شما لطف دارین
شرمنده کردین
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی